Οι μεταβλητές στον προγραμματισμό είναι ακριβώς όπως και οι μεταβλητές στα μαθηματικά.
Στον προγραμματισμό,υπάρχουν διάφοροι τύποι μεταβλητών ,που απο γλώσσα σε γλώσσα διαφοροποιούνται.Έτσι,αποθηκεύουμε σε μια μεταβλητή μια τιμή η οποία αποθηκεύεται προσωρινά σε μία θέση μνήμης του υπολογιστή μας.Φυσικά,ανά πάσα στιγμή επιθυμήσουμε την καλούμε και εμφανίζεται ή διαχειριζόμαστε το περιεχόμενο της.
Οι τύποι μεταβλητών στην Java:
int = ακέραιος
float = πραγματικός
double = πραγματικός με περισσότερα ψηφία
string = συμβολοσειρά (πχ ένα όνομα)
long = ακέραιος με περισσότερα ψηφία
boolean = true or false
Πληκτρολογούμε
acm.program.*;
ώστε να εισάγουμε την βιβλιοθήκη.
Έπειτα πληκτρολογούμε public void run(){
}
Ακόμα βγάζει λάθη,γιατί ο Eclipse,δεν αναγνωρίζει την βιβλιοθήκη acm.
Το διορθώνουμε,πηγαίνοντας στην γραμμή εργαλείων
project->Java Build Path->Add External JARs..
και επιλέγουμε το acm.jar ***(από τον σκληρό μας δίσκο)
(βλ.τέλος οδηγού)
print("hello World");
εμφανίζει στην οθόνη το hello_World
println("hello_world");
εμφανίζει στην οθόνη hello_world απλά αλλάζοντας σειρά.
int n1=readInt("Enter 1st number:");
println("number="+n1);
Αποθηκεύουμε στην μεταβλητή n1 τύπου
int=(ακέραιος) ,τον αριθμό που θα εισάγει ο χρήστης.Έπειτα εμφανίζουμε το μήνυμα.
***Κατεβάστε την βιβλιοθήκη acm απο εδώ:
link
Άυριο,θα σας εξηγήσω πως να τρέξετε τα προγράμματα σας απο το τερματικό.Είναι ορατό λοιπόν πόσο αυτή η βιβλιοθήκη μας διευκολύνει,αφού το μεγάλο
System.out.println("dsda"); ,αντικαταστάθηκε απλά με
print("dsda");
Επίσης ,στα γραφικά (θα κάνουμε στο μεθεπόμενο μάθημα) είναι ιδιαίτερα φιλική και εύχρηστη και γενικά διευκολύνει αρκετά.
Στον προγραμματισμό,υπάρχουν διάφοροι τύποι μεταβλητών ,που απο γλώσσα σε γλώσσα διαφοροποιούνται.Έτσι,αποθηκεύουμε σε μια μεταβλητή μια τιμή η οποία αποθηκεύεται προσωρινά σε μία θέση μνήμης του υπολογιστή μας.Φυσικά,ανά πάσα στιγμή επιθυμήσουμε την καλούμε και εμφανίζεται ή διαχειριζόμαστε το περιεχόμενο της.
Οι τύποι μεταβλητών στην Java:
int = ακέραιος
float = πραγματικός
double = πραγματικός με περισσότερα ψηφία
string = συμβολοσειρά (πχ ένα όνομα)
long = ακέραιος με περισσότερα ψηφία
boolean = true or false
Πληκτρολογούμε
acm.program.*;
ώστε να εισάγουμε την βιβλιοθήκη.
Έπειτα πληκτρολογούμε public void run(){
}
Ακόμα βγάζει λάθη,γιατί ο Eclipse,δεν αναγνωρίζει την βιβλιοθήκη acm.
Το διορθώνουμε,πηγαίνοντας στην γραμμή εργαλείων
project->Java Build Path->Add External JARs..
και επιλέγουμε το acm.jar ***(από τον σκληρό μας δίσκο)
(βλ.τέλος οδηγού)
print("hello World");
εμφανίζει στην οθόνη το hello_World
println("hello_world");
εμφανίζει στην οθόνη hello_world απλά αλλάζοντας σειρά.
int n1=readInt("Enter 1st number:");
println("number="+n1);
Αποθηκεύουμε στην μεταβλητή n1 τύπου
int=(ακέραιος) ,τον αριθμό που θα εισάγει ο χρήστης.Έπειτα εμφανίζουμε το μήνυμα.
***Κατεβάστε την βιβλιοθήκη acm απο εδώ:
link
Άυριο,θα σας εξηγήσω πως να τρέξετε τα προγράμματα σας απο το τερματικό.Είναι ορατό λοιπόν πόσο αυτή η βιβλιοθήκη μας διευκολύνει,αφού το μεγάλο
System.out.println("dsda"); ,αντικαταστάθηκε απλά με
print("dsda");
Επίσης ,στα γραφικά (θα κάνουμε στο μεθεπόμενο μάθημα) είναι ιδιαίτερα φιλική και εύχρηστη και γενικά διευκολύνει αρκετά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου